خانه ای پردوست
 
هنر، شعر، طبیعت

من دلم مي‌خواهد

خانه‌اي داشته باشم پر دوست

کنج هر ديوارش

دوست‌هايم بنشينند آرام

گل بگو گل بشنو...؛ 

  هر کسي مي‌خواهد

وارد خانه پر عشق و صفايم گردد

يک سبد بوي گل سرخ

به من هديه کند 

  شرط وارد گشتن

شست و شوي دل‌هاست

شرط آن داشتن   

يک دل بي رنگ و رياست...

   بر درش برگ گلي مي‌کوبم

روي آن با قلم سبز بهار مي‌نويسم 

اي يار خانه‌ي ما اينجاست

   تا که سهراب نپرسد ديگر

" خانه دوست کجاست ؟ "

 



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت9:45---12 مهر 1391
ممنون به وبلاگم سر زدي شما هم وب قشنگي داري

neda
ساعت10:50---7 اسفند 1390
سلام عزيزم وبلاگ خوبي داري موفق باشي .

لبخند بزن
بدون انتظار پاسخي از دنيا ...
وبدان
روزي
دنيا
آنقدر شرمنده
خواهد شد
كه بجاي پاسخ به لبخندهايت
به تمام سازهايت
خواهد رقصيد !!...!!


m
ساعت11:55---3 آبان 1390
سلام ، از اينكه به وبم اومدي ممنون.راستي منو دوبار لينك كردي.يه سوال اگه فضولي نباشه.دانشجويي يا دانش آموز يا شاغل؟اگه دوست داشتي جواب بده هيچ اجباري در كار نيست.

صدف
ساعت12:11---24 مهر 1390
سلام ممنون که به کلبه محقر من اومدی.باز هم بیا و روحم را شاد کن.

m
ساعت21:01---20 مهر 1390
سلام،شما خواسته بودي در مورد رشته ITمطلب بنويسم. كه نوشتم،حتما بيا و بخون.راستي نظر فراموش نشه

m
ساعت11:39---17 مهر 1390
سلام.من لينكت كردم تو هم منو لينك كن با نام دنيا و با همين آدرس.ممنون: )

تنها
ساعت18:26---16 مهر 1390
...چه كسي مي داند ، كه تو در پيله ي خود تنهايي

چه كسي مي داند كه تو در حسرت يك روزنه در فردايي

پيله ات را بگشا
تو به اندازه ي پروانه شدن زيبايي


m
ساعت18:46---14 مهر 1390
سلام دوست خوبم.ممنون از اين كه به وبم اومدي.از وبت خيلي خوشم اومد.راستي نظرت راجع به تبادل لينك چيه؟اگه موافق بودي حتما خبرم كن ،منتظرم

تنها
ساعت17:44---14 مهر 1390
اما اعجاز ما همین است

ما عشق را به مدرسه بردیم

در امتداد راهرویی کوتاه

در آن کتابخانه کوچک

تا باز این کتاب قدیمی را

-یعنی همین کتاب اشارات-را

باهم یکی دولحظه بخوانیم

ما بی صدا مطالعه میکردیم

اما کتاب را که ورق می زدیم

تنها

گاهی به هم نگاهی

ناگاه انگشتهای (هیس)!

ما را از هر طرف نشانه گرفتند

انگار غوغای چشمهای من و تو

سکوت را

در ان کتابخانه رعایت نکرده بود!


ممنون که بهم سرزدی بازم بیا


hadis
ساعت14:10---12 مهر 1390
salam
bloge shoma ham kheily khube ,moafagh bashid.


hadis
ساعت14:10---12 مهر 1390
salam
bloge shoma ham kheily khube ,moafagh bashid.


محبوبه
ساعت14:34---10 مهر 1390
318 (1)

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی..نترس..

تو برنده ای..چون خدا همیشه دو دستش پره



پریسا
ساعت11:52---4 مهر 1390
مرسی گلم شعر قشنگی بود:

کبوتر زخمی
ساعت10:54---29 شهريور 1390
و آن زمان كه "عاشق" مي شوي

و مي داني كه "عشقي" هست

و باور داري كسي كه تو را "دوست" دارد

و در آن شبهاي سرد و يخبندان با "تو" مي ماند

در آن لحظات است كه مي فهمي

"دوست داشتن چقدر زيباست"


سیما
ساعت9:56---23 شهريور 1390
یادم رفت بگم وبلاگ خیلی زیبایی داری

سیما
ساعت9:55---23 شهريور 1390
سلام مرسی که به وبم اومدی چند وقتی بود بهش سر نزده بودم چون تازه درستش کردم زیبا نیست باید ببخشی بازم پیشم بیا خوشحال میشم من هرروز آپ هستم منتظرتم منتظرم باشپاسخ:سلام نمیدونم چرا صفحه وبلاگت باز نمیشه ولی خییییییییییییییلی ممنون......................

سیما
ساعت9:54---23 شهريور 1390
سلام مرسی که به وبم اومدی چند وقتی بود بهش سر نزده بودم چون تازه درستش کردم زیبا نیست باید ببخشی بازم پیشم بیا خوشحال میشم من هرروز آپ هستم منتظرتم منتظرم باش

مرضیه
ساعت20:54---21 شهريور 1390
سلااام....چه شعر خشملی بووود.با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟

Nona
ساعت10:08---21 شهريور 1390
کاش خونه ی منم مثل همین بود اخه این خونه ی خیلی خوشگلیه!!!ممنون عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 8:39
ارسطو

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر، شعر، طبیعت و آدرس darham.f.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 9848
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1